mandag 2. mars 2009

Familie, fly og gnu

Er ganske fornøgd med samandraget i tittelen, men kan utbrodere litt for den som er interessert..

Det heile starta med at eg fekk overtala mamma til å vurdere Afrika som reisemål. Det var vanskeleg, men etter å ha påpeikt at i boka hennar om "20 steder å se før du dør" hadde Tanzania 2 av dei. Sann i tillegg til meg sjølvsagt. Ei stor takk til Ngorongoro-krateret og Zanzibar for den ekstra hjelpa.


Ein liten smakebit på seinare safariinnlegg. Ei herleg familie!

Litt erketypisk skjedde det vilt mange ting denne veka som familia mi kom. Dei første 4,5 månadane har ikkje akkurat gitt næring til stressplager, magesår og livsstilssjukdomar, men akkurat denne veka starta ting å skje. Som tidlegare nevnt kom eit filmteam ifrå Noreg, men ikkje nok med det. Beskjedar har ein tendens til ikkje bli skrivne opp her på CHRISC-kontoret, so sjølv om eg hadde fortalt om besøket mitt i tide og utide var det likevel eit sjokk for dei veka før. Då hadde ein på kontoret allereie planen klar om å reise til ein annan by og ha seminar der ilag med oss. Dette vart heldigvis utsett, også bloggmessig. Dette kjem so snart eg får skrive det og lasta opp bilete. Sistnevnte tek mest tid, då einaste moglegheit er å gå på ein spesifikk internettkafè i byen og gjere det der=) Sjarmerande Afrika!

Ingen kommentarer: